[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Kryteria kwalifikowania auditorów systemów jakości.llNorma ISO 10011-3 Wytyczne do auditowania systemów jakości.Zarządzanie programami auditu.llNormy PN-ISO 9001:1996, PN-ISO 9002:1996, PN-ISO 9003:1996.llNorma PN-ISO 9004-1:1996, Wyd.Normalizacyjne Alfa-Wero Sp.zo.o., Warszawa 1997.llOakland J.S.: Total Anality Management, Butterworth-Heinemann Ltd., Oxford 1992.llOyrzanowski B.: Jakość dla konsumenta, producenta i gospodarki narodowej, PWE, Warszawa 1989.llParasuraman A., Zeithaml V.A., Berry L.L.: A Conceptual Model of Services Ouality and Its Implications for Futurę Research, Journal of Marketing, jesień 1993.llParasuraman A., Zeithaml V.A.: A Conceptual Model of Service Ouality and Its Implications for Futurę Research, Journal of Marketing, 4/85, s.41-49.llPawlak W.R.: Zasady TOM w praktycznej realizacji TQI, Problemy Jakości, 2/1994.llPayne A.: Marketing usług, PWE, Warszawa 1996.llPN-ISO 8402:1996 Zarządzanie jakością i zapewnienie jakości.Terminologia.llPN-ISO 9000-1 Zarządzanie jakością i zapewnienia jakości.Wytyczne wyboru i stosowania.llPN-ISO 9000-4:96, Przewodnik dotyczący zarządzania programem niezawodności.llPoradnik opracowania i wdrożenia systemu jakości według ISO 9000.Polskie Forum ISO 9000, Warszawa 1996.llPostanowienia nr 8 Rady ds.Badań i Certyfikacji z dnia 9 września 1994 r.w sprawie szczegółowego trybu certyfikacji systemów jakości.llPostanowienie nr 9 Rady ds.Badań i Certyfikacji z dnia 9 września 1994 r.w sprawie szczegółowego trybu akredytacji jednostek certyfikujących systemy jakości.llPrzewodnik do opracowywania Księgi Jakości w przedsiębiorstwie, Materiały szkoleniowe udostępnione przez „AFNOR", Paryż, CBJW, Warszawa 1991.l64.Salerono-Kochan, Koncepcja systemów zintegrowanych i przyczyny ich tworzenia, I Konferencja Klubu Polskie Forum ISO 9000, Polanica Zdrój, 21-23 wrzesień 1998, s.95 -105.lSkrzypek E.: Audit narzędziem sprawdzania skuteczności działania systemu zapewnienia jakości, Problemy Jakości, 5/1994.llSołowjew A.D.: Analityczne metody w teorii niezawodności, WNT, Warszawa 1983.llStephens: Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ) i wizje norm serii ISO 9000 na rok 2000, Zintegrowane Systemy Zarządzania, I Konferencja Klubu Polskie Forum ISO 9000, Polanica Zdrój, 21-23 wrzesień 1998, s.221-225.llSurówka-Marszałek D.: Skazani na współpracę.Marketing w praktyce, nr 7/8, lipiec-sierpień 1996.llSzczepańska K.: Aspekt ludzki w zarządzaniu jakością, Problemy Jakości, 4/1997, s.16-20.llSzymański S.: System jakości.Prawda o firmie, Normalizacja, 5/1993.l71.Trawnicka S.: Badanie postrzegania jakości usług, Problemy jakości, 6/1997, s.9-13.lUrbaniak M.: Jakość w marketingu przemysłowym, „Problemy Jakości" 1998, nr 2.llUrbaniak M.: Jeszcze o certyfikatach, Problemy Jakości, 3/1997, s.29 - 30.llUstawa z dnia 3 kwietnia 1993 r.o badaniach i certyfikacji, Dz.U.nr 55, poz.250.llUstawa z dnia 3 kwietnia 1993 r.o normalizacji, Dz.U.nr 55, poz.251.llWawak T: Koszty jakości, II Sympozjum Klubu Polskie Forum ISO 9000, s.V/78 - V/92.lllll25425577.Wendel K; Alianse aostawca-Kiieni: moziiwosc ao poaniesioma efektywności działania przy niskim nakładzie kosztów, The Qality Observer, June 1996.78.Zbierzchowska A.: Opakowania w decyzjach producentów i wy-' borach konsumentów, Zeszyty Naukowe „Finanse.Bankowość.Ubezpieczenia" nr 2, WSFiB, Radom 1998.lZbierzchowska A.: Standaryzacja jakości, dostosowanie do wymagań Unii Europejskiej, Materiały z konferencji Kolegium ZiF SGH „Analiza warunków umożliwiających rozwój gospodarki polskiej", Warszawa 1998.llZembrzuska, J.Jędras: Koszty jakości, OBJW „ZETOM", Warszawa 1992.llŻurek J.: Księga Jakości, „Problemy Jakości", 1992.llŻurek Z.: Certyfikacja systemów jakości - imperatyw międzynarodowego biznesu, Normalizacja, 1/1993.s.23-25
[ Pobierz całość w formacie PDF ]