[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.2.1Bierne czytanie regulaminu1.2.2Określanie elementów tekstu (bohater, zwrotka, legenda, opowiadanie itp.)1.2.3Rozumienie znaczenia symboli występujących w tekstach (mapy, plany, rysunki, schematy)1.2.4Odczytywanie danych z tekstu, tabel, wykresów, map, schematówpisanie1.3.1Pisanie tekstu ze świadomością intencji np.listu, ogłoszenia1.3.2Formułowanie wypowiedzi ze świadomością celu (pyta, opowiada, potwierdza, obiecuje, przeprasza)1.3.3Przedstawianie prostych danych w postaci diagramu, lub schematurozumowanie1.4.1Posługiwanie się kategoriami czasu i przestrzeni, porządkowanie zdarzeń1.4.2Przedstawianie przyczyn i skutków wydarzeń i przewidywanie konsekwencji (np.swoich losów)1.4.3Używanie argumentów w celu uzasadnienia swojego stanowiska1.4.4Zapisywanie wysłuchanego zadania tekstowego za pomocą wyrażenia arytmetycznego, mapy, schematu1.4.5Rozpoznawanie różnic i podobieństw pomiędzy pokazanymi elementami1.4.6Dostrzeganie prawidłowości i potrafi opisać zjawiska o charakterze powtarzalnym1.4.7Analiza sensowności wyników zadaniaKorzystanie z informacji1.5.1Wyszukiwanie informacji dotyczących konkretnego programu telewizyjnego1.5.2Wskazywanie punktów w regulaminie ośrodka dotyczących konkretnego problemuWykorzystanie wiedzy w praktyce1.6.1Wykonywanie obliczeń dotyczących długości, czasu, przestrzeni, pieniędzy1.6.2Wykonywanie obliczeń przy pomocy kalkulatora1.6.3Znajomość zasad posługiwania się urządzeniami technicznymi i materiałami chemicznymi1.6.4Umiejętność prawidłowej interpretacji prostej instrukcji obsługi dowolnego urządzenia1.6.5Rozumienie potrzeby stosowania zasad i wszelkich powszechnie uznawanych normObjaśnienie1 - brak umiejętności2 - poziom umiejętności niewystarczający3 - poziom umiejętności dopuszczalny1
[ Pobierz całość w formacie PDF ]