[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.HURT PIERWOTNYROLNICY-PRODUCENCI ZBÓŻ I ZWIERZĄT RZEŹNYCHEKSPORTERŹRÓDŁA INFORMACJI SPOZA ŁAŃCUCHA MARKETINGOWEGOPRODUCENCI PASZFIRMY I RYNKI EKSPORTOWEPRZETWÓRSTWO BRANŻE SUROWCOWE MŁYNY, WYTWÓRNIE, RZEŹNIEsprzedaż osobista (akwizycja)PromocjaUzupełniającaPublic RelationReklamaADRESACIODDZIAŁYWANIE BEZPOSREDNIENADAWCAkomunikat- radio- telewizja- prasa- plakat- listy- targi i wystawy- InternetMASS MEDIAkomunikatROZKODOWANIE- zwrócenie uwagi- zainteresowanie szczegółami- wartościowanie oferty- kształtowanie się oczekiwanych preferencjiBADANIE I KODOWANIE- analiza stanu p.promocji- badanie potrzeb promocji- określanie celów podejmowanych działań- wytypowanie metod i technik promocyjnych- przygotowanie treści przekazywanych informacji-badanie i analiza efektów
[ Pobierz całość w formacie PDF ]