[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Nie ma znaczenia, czy pracujesz w tym biznesie na pół etatu ,czy tak, jak ja, nieco więcej niż na cały etat.Cel pozostaje tensam: duplikowanie siebie w taki sposób, aby inni zarabiali dlaciebie pieniądze, bez względu na to, czy jesteś bezpośredniozaangażowany w ich własny biznes poprzez codzienne lubcotygodniowe kontakty, czy też nie.Kiedy raz puścisz w ruch system duplikowania, twoimzadaniem pozostanie wspieranie dystrybutorów, pracujących wtwojej, wciąż rozwijającej się sieci, oraz stale sponsorowanie iszkolenie nowych ludzi.W ten sposób tworzy się łańcuch: twoidystrybutorzy będą szkolić nowych dystrybutorów, ci z koleiswoich itd.;To jest kluczowy punkt nie tylko tego rozdziału, ale całejksiążki.Jest to zarazem podstawowa zasada umożliwiającadziałanie biznesu opartego na marketingu w systemie network.NIEUSTANNA PRACAJeśli nieustannie szkolisz swoich ludzi, ich umiejętnościduplikowania ciebie są gwarantowane.Umiejętności szkolenia iuczenia innych, aby robili to samo, są również gwarantowane.Ich sukces trwały, rozwijający się i dobrze prosperującybiznes jest również gwarantowany!Zawodowy gracz rzadko podejmuje całkowite ryzyko.Robidobrze przemyślane zakłady, opierając się wyłącznie na szansach,jakie ma w danej sytuacji.Szkolenie i uczenie pełnią w tym biznesie następujące role:1.Pokazują wyraznie tobie i twojemu nowemudystrybutorowi, jakie macie szansę.Zwłaszcza, że.2.Szansę są tak duże, że stawia was to już na starcie nawygranych pozycjach.254Istotna uwaga: jeżeli któryś z twoich nowych dystrybutorówskąpi czasu i pieniędzy na to, aby zostać skutecznieprzeszkolonym, powinieneś zrewidować swoje zdanie co do tejosoby.Twój czas jest cenny.Inwestuj go w tych ludzi, którzy torozumieją.Z ILOMA OSOBAMI NAJLEPIEJ PRACOWAJEDNOCZEZNIE?Od trzech do pięciu.Pięć osób to maksymalna liczba.Popatrz na wojsko.%7łołnierze uczą się duplikowania przez lata,a łańcuch przekazywania rozkazów rzadko zawiera więcej niż pięćogniw.Oczywiście dużo zależy od czasu, jaki możesz poświęcićna pracę w swoim biznesie.Więcej czasu więcejwspółpracowników.Kiedy zakończysz szkolenie jednej piątki,zaczynasz szkolić następną, potem kolejną itd.Niech nie przychodzi ci do głowy, że będziesz musiał osobiścieszkolić setki ludzi, każdego z nich ucząc oddzielnie.Niestarczyłoby ci na to czasu, nawet gdybyś mógł przeżyć swoje życiedziesięciokrotnie!Dystrybutorzy, których znam i którzy osiągnęli największesukcesy w tym biznesie, sponsorowali niewiele osób.To prawda.Jeden z nich, który pracuje w tym biznesie na półetatu , zarabiając 60 000 dolarów rocznie i jeżdżąc firmowymmercedesem, sponsorował na pierwszym poziomie dwadzieściapięć osób w ciągu dwóch i pół roku! Jego dewiza brzmi: Interesuje mnie tylko sponsorowanie liderów.Jeden ze znanych mi milionerów, który pracuje w marketingu wsystemie network od piętnastu lat i dysponuje ogromnąorganizacją, sponsorował mniej niż sto osób.To tylko dziesięćosób rocznie! Przy czym uważa ten fakt za podstawę swojegosukcesu.Marketing w systemie network może przypominać niektórymgrę liczbową.Jest nią i nie jest.Powiedziałbym raczej, że jest grą jakości związków.Dziesięciu producentów gwiazd jest255wartych tyle złota, ile sami ważą.Jeśli zduplikują się i wyszkoląpo dziesięciu kolejnych producentów gwiazd w swoichorganizacjach będziesz miał stu producentów gwiazd , którzybędą pracować dla ciebie!WYCIGNIJ DAOC I DOTKNIJ KA%7łDEGO!Stawiam przed tobą zadanie.Chcę, żeby twój miesięczny rachunektelefoniczny wynosił przeciętnie od 500 do 1000 dolarów. Opamiętaj się! Zwariowałeś, Kalench?Ani trochę.Chcę, żebyś miał duże rachunki telefoniczne i żebyśje płacił bez trudu nawet bez zastanowienia.A oto powód.Wbrew obiegowym opiniom, które krążą o marketingu w systemienetwork, możesz i powinieneś sponsorować ludzi mieszkającychdaleko od ciebie.Zastanów się.Ile lat ma marketing w systemie network?Pięćdziesiąt lat temu niewiele firm działało w tym systemie.Oczywiście, wielopoziomowe struktury istniały i istnieją wtradycyjnych firmach, oświacie i rządzie.Ale nie stosują onezasad, które obecnie obowiązują w marketingu w systemienetwork.Wiesz dlaczego?Przodkami współczesnego network marketingu są twórcy firmdziałających na zasadzie sprzedaży bezpośredniej.Tacy jakFuller Brush, człowiek, który chodził ze swoim produktem oddomu do domu.Jednak dopiero pojawienie się nowych technologiinadało właściwy wymiar marketingowi w systemienetwork.Po drugiej wojnie światowej rozpowszechniło się wiele różnychtechnologii, które zmieniły styl życia ludzi a także styl ich pracy na całym świecie.Do najważniejszych należą:samochód, telefon, samolot odrzutowy i kopiarka.Czy wyobrażaszsobie marketing w systemie network bez samochodu, telefonu,samolotu czy kopiarki?Już wiesz, do czego zmierzam? Marketing sieciowy256zawdzięcza swoje istnienie postępowi technologicznemu, któryumożliwia nam pracę i dodaje sił.Osoby pracujące obecnie w marketingu wielopoziomowymmają do dyspozycji te wszystkie wspaniałe wynalazki, którejeszcze wczoraj nie istniały: faksy, przekaz satelitarny,telekonferencje, nocne usługi kurierskie, poczta głosowa,magnetowidy, magnetofony kasetowe itp.Coraz więcej naszychliderów korzysta z tych urządzeń i udogodnień w swojej pracy.Komputer osobisty ma dopiero dziesięć lat! (książka powstaław 1990 r. przyp.wydawcy) Pomyśl, jakie zmiany pociągnął zasobą.Obecnie do dyspozycji pracownika sieci są wszystkie tezadziwiające środki komunikacji, służące do wymiany informacji,poszukiwania potencjalnych klientów, sponsorowania i szkolenianowych dystrybutorów o jakich jeszcze tak niedawno nawet niemarzono i mogą one służyć do porozumiewania się z ludzmi nabardzo dużą odległość.POZWALAJ SWOIM LUDZIOM SZYBKO ZDOBYWAKWALIFIKACJEZnam kilku liderów, którzy uczą swoich współpracowników, abypozyskiwali nowych klientów używając najnowocześniejszychśrodków komunikowania się.Najpierw korzystają z kasetymagnetofonowej, którą dają potencjalnemu klientowi doodsłuchania, aby przygotować go do wejścia w ten biznes.Kiedypotencjalny klient przejdzie przez pierwszy lub drugi etapwtajemniczenia, otrzymuje kolejne kasety z informacjami na tematfirmy, produktu lub usługi.W ten sposób dystrybutor zasiada dorozmowy z potencjalnym klientem, który jest już dobrzeprzygotowany do rozpoczęcia działalności.Dopóki środki te w sposób profesjonalny i etyczny zwiększająmożliwości, które otwierają się przed klientem, jestem za ichstosowaniem, ponieważ pozwalają na skuteczne poszukiwaniepotencjalnych klientów
[ Pobierz całość w formacie PDF ]